Rym cym cym


Gdy dostałam wiadomość od wydawcy o przyjęciu moich wierszy o kotach, nie wiedziałam, że inne wiersze też będą miały szansę na publikację. Wydawca poprosił o przysłanie wierszy o różnej tematyce, domyśliłam się, że chciałby mieć wybór i myśli o wydaniu książki na cztery pory roku. 

Z radością przesłałam inne wiersze zgodnie z życzeniem. Potem długi czas oczekiwania spędzał mi sen z powiek. Przypomniałam się, bo to leżało w moim interesie i skoro przesłałam kilkadziesiąt wierszy, to chciałam poznać opinię na ich temat. Wydawca zapewnił, że pracuje nad publikacją i jest na etapie szukania ilustratora.


Wyboru dokonaliśmy wspólnie i niebawem wspaniałe ilustracje do książki zrobiła niezwykle utalentowana Marysia Panas, która ma już swój dorobek ilustratorski i współpracuje z wieloma wydawnictwami. Więcej o książce wkrótce na stronie Wydawnictwa Prosie Bardzo 
TUTAJ

cdn.

Najczęściej wyświetlane